Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

27 January, 2011

Candid 3: Sempena perkahwinan Kenny Gani dan Miss Lo, 18 Jan, Dewan Suarah Sri Aman

Kenny & Lo : Yam senggg !!!!
Elison (bapa pengantin, kanan sekali) : "apa itu?? Yam senggg juga"
Helen (ibu penganti) : "1 malaysia maaa,"

Makcik baju merah : "sini u mulut i kasi kek u makan,"
Kenny : "apa itu ticak u mau kasi saya ngap?"
Lo : "makan lah sayang, i love u,"

Lo : "Haha sayang i kasi u kek, makan pakai idung ya,"
Kenny : "Ok. lepas ni i turn, u makan pakai telinga ya,"
Elison : "saya kasi pakai kaki ya.. hek hek,"

Stonton: "semua saya sudah tuang sama rata,"
Pele : "Ya. ini pakey yam seng nanti,"
Ebit : "Hihi apa mau yam seng. Sekarang minum la..eekk..ekkk.. mabuk lah aku,"

Philip : "Jangan ambil. Ini bir aku sorang saja makan,"

No comments:

Post a Comment