Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

21 January, 2011

Candid 1: Sempena perkahwinan Kenny Gani dan Miss Lo, 18 Jan, Dewan Suarah Sri Aman

Flora (biru) : "Psssttt...nanti makan jangan banyak-banyak. Kena control,"
Punai : "pssst.. perli ker? mentang mentang aku besar,"

Naga Alam (kiri) : "Erm...makanan belum datang tapi kepala mahu stoing,"
Stonton James (tengah) : "Hihihi aku tada peduli makanan, janji bir masuk aku perut aku happy,"
Philip Aron (kanan) : "Uhhh benci i,"

Bukoi : "Yeh! Yeh! We want Rock! Yeh yeh!"
Hadirin : "Cong ceng cong ceng haiya @##4!!&%"

Pele Julius : "Erm. Perut aku sudah lapar,"
Ebit Seng: "Aik. Baru pukul 6.30 pm sudah lapar?"
Morgan : "Sini menu cakap ada gajah masak kicap,"
John Mukan: "Sini bilang katak longkang masak lemak,"

Couple of The Year 2011 : Kenny n Lo. Tahniah!

No comments:

Post a Comment