Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

28 September, 2011

Tabung Baitulmal Sarawak Sri Aman adakan Majlis Ramah Tamah Raya


Caption: TAHNIAH...Shamshul (kanan) menyampaikan hadiah cabutan bertuah kepada seorang hadirian (kiri) ketika berlangsungnya majlis itu.

ZUL ZAINAMI

SRI AMAN, rabu (28 Sept) – Tabung Baitumal Sarawak (TBS) cawangan Sri Aman turut ketinggalan untuk memeriahkan sambutan Hari Raya Aidilfitri 2011 M / 1432 H yang berlangsung semenjak 30 Ogos lepas.

Ia terbukti apabila pihak TBS cawangan Sri Aman telah mengadakan Majlis Ramah – Tamah Aidilfitri 2011 M / 1432 H yang berlangsung di pejabat tabung berkenaan baru-baru ini.

Pengurus Cawangan, TBS Sri Aman ketika berucap pada majlis itu memberitahu Majlis Ramah – Tamah Aidilfitri 2011 M / 1432 H ini telah melibatkan kakitangan agensi Islam, para amil dan orang awam dari sekitar kawasan ini.

“Majlis Ramah – Tamah Aidilfitri 2011 M / 1432 H yang bermula dari jam 10 pagi hingga 12 tengahari di pejabat kami ini bertujuan untuk mengeratkan lagi hubungan antara semua pihak yang hadir sama bagi memeriahkan majlis itu.

Walaupun majlis ini berlangsung secara sederhana namun kami berharap agar para hadirin yang hadir dapat merasai suasana kemeriahan sambutan Hari Raya walaupun bulan Syawal hampir berakhir,” katanya.

Beliau menerusi majlis itu juga berkesempatan untuk merakamkan setinggi penghargaan di atas perhatian dan sokongan terhadap kesinambungan TBS demi mendokong kemaslahatan umat Islam amnya.

Terdahulu Majlis Ramah – Tamah Aidilfitri 2011 M / 1432 H turut diserikan lagi dengan acara cabutan bertuah sebagai menghargai para jemputan disamping menambah lagi suasana keceriaan majlis.

Tamat.

No comments:

Post a Comment