Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

30 September, 2011

Ramah Tamah Majlis Daerah Simunjan meriah


Caption: SELAMAT BERSARA...Bojeng menerima cenderamata daripada Zainul sambil disaksikan oleh Norhalimah dan Jaafar (dua kanan) ketika berlangsungnya majlis itu.

Abang Naim Abang Pauzi

SIMUNJAN, Jumaat (30 Sept) - Majlis Daerah Simunjan (MDS) telah mengadakan Majlis Ramah-Tamah Aidilfitri dan Jamuan Perpisahan bertempat di dewan pejabat majlis berkenaan baru-baru ini.

Majlis dimulakan dengan bacaan doa selamat oleh Kaunselor Haji Abdul Mutalib itu bertujuan untuk mengeratkan hubungan silaturrahim di antara kakitangan MDS dan para Ahli Majlis.

Setiausaha MDS, Hajah Norhalimah Haji Mohd Hamni ketika berucap pada majlis itu memberitahu majlis kali ini lebih bermakna kerana turut dihadiri oleh pesara-pesara MDS yang telah dijemput khas.

Pada majlis itu juga beliau turut mengucapkan selamat bersara serta terima kasih kepada Bojeng Ali yang telah bertugas selama 40 tahun dengan pihak MDS sebagai Pekerja Rendah Awam.

“Saya berharap agar beliau (Bojeng) terus memberikan sokongan dan kerjasama kepada pihak MDS setelah bersara nanti,” katanya.

Turut diraikan pada majlis berkenaan ialah empat orang kakitangan MDS yang telah menerima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) dan tiga orang Peserta Latihan Keupayaan Siswazah (PLKS) menerima Sijil Penghargaan kerana berhenti untuk menyambung pengajian.

Kepada mereka yang menerima APC, Hajah Norhalimah berharap agar terus memberi perkhidmatan yang terbaik disamping mengucapkan selamat berjaya kepada bekas PLKS beliau.

Sementara itu dalam ucapan balasnya, Bojeng mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada semua pihak kerana telah memberikan kerjasama selama beliau berkhidmat di situ dan akan sentiasa memberikan kerjasama kepada pihak MDS selepas ini.

Turut hadir pada majlis tersebut ialah Pengerusi MDS, Zainul Abidin bin Haji Hussain, para ahli majlis, semua kakitangan MDS dan para pesara MDS.

Tamat.

No comments:

Post a Comment