Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

24 November, 2011

Part 1 = Sekitar Pelancaran Pemerindang Recording Studio, Sri Aman


Edwin Nanggah ( baju hitam ) : Ok Father (Paderi) , bila director sebut 'action!', Father terus lompat tengah ni pakai skirt ya,"

Father Hold : "Apa kena mengena rasmi studio dengan i pakai skirt?"


Jones Mukan (baju biru) : " Sssyyyts, semua diam. Kamera Man mahu snap gamba pakai masuk news...control control,"

Majory (tauke nio studio) : " aku sudah berdiri di sini selama 5 minit tapi masih mahu action juga ka?"

Father Hold : "Aku sampai bila mahu berlakon pegang ini gunting? Aku perut sudah lima kilo berat, jangankan ini gunting,"


AJK majlis (tangan)  1 : "Eh father salah gunting tu. Gunting itu bunga, bukan itu tali,"

AJK Majlis 2 : "Itu tali baru gunting, bukan itu bunga... bodo!"

AJK Majlis 3 : "Bukan gunting seluar ka??"


Jones Mukan : "Saya berasa bersyukur kerana negara kita aman dan damai. Ekonomi bertambah naik dan berdaya saing selaras dengan Kadar Kasar Keluaran Dalam Negara 5.4 peratus...bla bla bla..Barisan Nasional.. bla bla..."

Edwin : "Erm......... ,"

Mathew Mambong : "Ini rasmi studio atau kempen pilihan raya? Confious betul i..bencilah,"



Jones Mukan : "Memandangkan kamu semua ada di sini jadi saya nak ambil kesempatan promosi album saya. Beli 1 album dapat skirt 5 pasang, gincu lima set, kasut tunjik 2 pasang, bla.. bla..boleh order dari internet,"

Hadirin 1 : "Uishhh dia punya promosi dashyat,"

Hadirin 2 : "Dia punya kasut tunjik tu high class ke?"

Hadirin 3 : "Aku meli ini album sebab dia ada offer skirt kasi saya anjing pakai,"  

No comments:

Post a Comment