Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

02 December, 2010

Candid 2 - Ulu Batang Ai Adventure 27 - 28 November 2010

Para mamat-mamat akhirnya tiba di empangan batang Ai. Semua peserta sempat menjamu selera dengan meminum ari Tsing Tao dan kopi sambil membaham keropok cikedis.

Edwin (dua kiri) : "Dalam tempoh 10 minit kita akan bergerak,"
Gilbert Meur (tiga kanan) : "aku mau berak dulu,"
Morgan : " aku juga mau kencing dulu,"
Vyonnie :"aku sudah simpan plastik. Atas perahu pun aku boleh berak apa,"

Jugah : "aku ada satu cerita...,"
Morgan : "Hahahahaha,"
Gilbert :" hahahahah hargahh,"
Vyonnie :"Hihihi hahaha,"
Jugah :" apa pun aku belum cerita u all sudah gelak..brengsek,"

Gilbert (dua kiri) : "aku bawa ada lipas dua ekor, kita simpan dalam spender Roland malam nanti,"
Penulis : "letak dalam spender Elison k,"
Morgan (topi merah) : "letak dalam spender aku la malam nanti boleh la kemil aku punya anu,"


Vyonnie : " yeh....."
Elison : "aku tengah drebar pun orang masih kacau, tiada concerntrate,"

No comments:

Post a Comment