Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

07 December, 2010

Candid 13 - Ulu Batang Ai Adventure 27 - 28 November 2010

Roland : "jangan tunggu lagi, kasi panggang terus, yahuu,"
Morgan : "ermmupphhh,"
Stonton : "yeh hehehe,"

Gilbert : "Rakan -rakan, morgan banyak daging, kta panggang dia malam ni,"
Morgan : "hepp, nanti kami panggang u,"
Jonnes : "aku ada siplis, jangan panggang aku,"

Edwin: "mungkin dengan gaya ini ikan akan stim melihat umpan ku,"
ikan tengada + kaloi + lampam jawa : "uwekssss,"

Morgan : "Tengok!! brapa banyak lemak aku sudah hilang semasa ke sini,"
Stonton : "lepas morgan, turn aku pula promosi,"

Jugah :"ehh tu daging unta ke anjing kurap?"
Morgan: "apa tu? aku letak aja. Daging cicak kot hihi,"
Jones : "daging tapir hihi,"

3 comments:

  1. brapa nyewa perau diak bosss ke ulu btg ai?

    ReplyDelete
  2. Oh haaa
    meda 'supir' perau nya boss brapa penmyampau ya ka cas kitai. Tau nuan sedia RM300 kenya boss untuk seperau.

    ReplyDelete