Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

04 May, 2011

Part 2 - Sekitar Latihan Simulasi Oleh JPAM Sri Aman 1 Mei - Pix oleh Faizal Abdul Hamid

 Anggota 1 : "Saya balut dia lengan,"
Anggota 2 : "Pergelangan jari dia...i balut,"
Anggota 3 : "Saya tukang tengok,"

 Anggota 1 : "Cara balut dia cam ni ker?"
Anggota 2 : "Entah.. tak tau..cam ni kot?"
Anggota 3 : "Aku rasa macam ni...,"
Anggota 4 : "Salah tu... mungkin macam ni,"
Pelakon : "Matilah aku macam ni,"

 Pelakon : " Hehehehe..hohohoho...hahahahaha...hui hui hui,"

 Anggota 1 : "Uih...apa kes 'gaduh' ini macam? seluar di tengah pun boleh koyak ka?
Anggota 2 : "Ini pelakon tidak masuk akal,"
Anggota 3 : "I bimbang ini kes rebut mak nyah.. i pegang dia tangan la,"

Pelakon 1 (baju putih) : "Mak....bapak... anak mu kemalangan...."
Anggota 1 : "Uii buruk betul skill dia ni kemalangan..,"
Aweks 1 : "Adik jangan bimbang..kakak datang bantu..,"
Aweks 2 : "Adik nak kakak kasi cpr tak? nak tak?"
Pelakon 2 (baju hitam) : "Cpr? boleh kak.. janji rock,"
Pelakon 3 (nampak kaki) : "Aku ni tada org jenguk ker?"

No comments:

Post a Comment