Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

12 February, 2011

Part 2 - Candid Karnival Belia DUN Simanggang

DJ 1 : "Erm.. apa aku mau bilang yer?"
DJ 2 : "Bilang harga getah sudah turun,"
Pakcik : "Erm....announce bini sudah lari boleh ka?"

Faizal JPA (kanan sekali) : "Masuk JPA banyak faedah,"
Pelanggan : "Faedah apa?"
Faizal JPA : "Makan free mcm baucer percuma KFC, seminggu makan percuma di Pizza Hut,"
Pelanggan : "Uih...patut u macam hipo,"


Tentera 1 : "apek, kasi M 16 satu,"
Tentera 2 : "saya mahu beli bom tangan,"
Tentera 3 : "kasi saya pistol revolver satu!"
Tentera 4 : "stereng keta kebal ada tak?"

Budak 1 : "Hi mak saya main dalam ni,"
Mak cik : "Boleh mak join?"

Makcik : "erm mana pegi anak aku yer?"
Pakcik : "anak aku pun hilang juga,"
pakcik 2 : "sama lah. Hilang juga anak aku,"
Budak : "anak mu berada di sini bapak,"

No comments:

Post a Comment