Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

21 May, 2010

PPD Sri Aman anjur majlis ringkas Hari Guru


Caption: SELAMAT HARI GURU...Lamat (tengah) ketika bersama pegawai dan kakitangan PPD Sri Aman ketika menyempurnakan upacara memotong kek sempena hari guru.

SRI AMAN, Jumaat (21 Mei) – Pejabat Pelajaran Daerah (PPD) Sri Aman telah mengadakan majlis ringkas untuk meraikan sambutan Perayaan Hari Guru Ke-39 bertempat di Bilik Mesyuarat Tiang Laju, PPD Sri Aman kelmarin.

Majlis ringkas sempena sambutan perayaan Hari Guru ini diadakan sebaik sahaja selesai mesyuarat bulanan yang berlangsung di bilik mesyuarat PPD Sri Aman tersebut sekitar jam 11 pagi.

Menerusi majlis berkenaan pihak PPD Sri Aman telah menyampaikan cenderahati kepada beberapa orang kakitangan PPD Sri Aman yang bakal bersara dari perkhidmatan masing-masing selepas ini.

Mereka adalah Suhaili Amad (Ketua Pembantu Tadbir Unit Pengurusan Kewangan), Amir Arshad (Ketua Pembantu Tadbir Unit Penilaian dan Peperiksaan), Ting Chong Lin (Pembantu Tadbir Rendah Unit Penilaian dan Peperiksaan) dan Mohd Afandi Suhaili (Pekerja Rendah Awam Pusat Teknologi Pendidikan Bahagian).

Penyampaian cenderamata kepada empat orang kakitangan PPD Sri Aman yang bakal bersara selepas ini telah disempurnakan oleh Pegawai PPD Sri Aman, Walter Lamat Kiyai.

Majlis juga turut diserikan dengan penyampaian cenderamata kepada Pegawai Akauntan iaitu Norlia Norni yang akan berpindah ke Bintulu selepas ini disamping pemberian hadiah ulangtahun kepada beberapa orang pegawai di PPD Sri Aman ini.

Kemuncak majlis ringkas ini ialah upacara pemotongan kek perayaan Hari Guru Ke-39 yang membabitkan semua pegawai dan kakitangan PPD Sri Aman pada penghujung program berkenaan.

Hadir sama ialah Penolong Pegawai PPD Sri Aman, Haji Abdul Rahman Muhayuddin, Pegawai Pusat Teknologi Pendidikan Bahagian Sri Aman, Menjang Nia, Penyelia unit Organisasi, Munau Bong Sang, Ketua Unit Penilaian dan Peperiksaan, Goh Kaw Sze dan Penolong Penyelia Unit Pengurusan Sekolah, Roseder Ringkai.

Tamat.

No comments:

Post a Comment