Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

29 May, 2009

Hilux Roadshow di Inrun Motor 29 - 31 Mei ini


Caption: HEBAT...Bonny (belakang empat dari kiri) bersama kakitangan Inrun sedang menunjukkan tanda bagus ketika memperagakan model Toyota Hilux Double Cab di sini hari ini.

SRI AMAN, Jumaat (29 Mei) – Orang ramai berpeluang untuk melihat dengan lebih dekat model Toyota Hilux Double Cab yang dipamerkan menerusi acara The Hilux Roadshow di premis perniagaan Syarikat Inrun Motor Sdn Bhd bermula hari ini hingga 31 Mei kelak.

Pengarah Urusan Syarikat Inrun Motor Sdn Bhd, Bonny Lee berkata orang ramai berpeluang untuk melihat model Toyota Hilux Double Cab 2.5MT Turbo 4X4, Toyota Hilux Double Cab Turbo 2.5G (D) 4X4 M/T (gear manual) dan Toyota Hilux Double Cab Toyota Hilux Double Cab Turbo 2.5G (D) 4X4 M/T (gear automatik).

“Toyota Hilux Double Cab 2.5MT Turbo 4X4 adalah jenis standart manakala dua buah lagi model yang lain iaitu Toyota Hilux Double Cab Turbo 2.5G (D) 4X4 (gear manual dan automatik) pula dilengkapi dengan aksesori penuh.

“Ketiga-tiga model Toyota berkenaan adalah merupakan kenderaan pacuan empat roda yang lasak dan ianya telah terbukti menerusi pembabitan kenderaan berkenaan dalam acara Hilux Rainforest Challenge di Terengganu sebelum ini,” katanya.

Selain itu Toyota Hilux Double Cab itu menurut beliau juga boleh digunakan oleh kerja perladangan, pembinaan dan juga untuk kegunaan biasa bersama rakan-rakan atau ahli keluarga pengguna itu sendiri.

Justeru dengan kata lain, Toyota Hilux Double Cab Turbo adalah merupakan sebuah kenderaan pacuan empat roda serba boleh yang amat sesuai dimiliki oleh mana-mana pihak bagi tujuan kegunaan masing-masing di daerah ini.

“Ketiga-tiga model kenderaan ini boleh didapati dalam enam buah warna iaitu Black, Gray Mica, Gold, Silver, Bronze Mica dan White.

“Toyota Hilux Double Cab 2.5MT Turbo 4X4 dijual pada harga RM84, 025.95 seunit manakala Toyota Hilux Double Cab Turbo 2.5G (D) 4X4 (gear manual dan automatik) pula dijual pada harga RM91,798.46 dan RM96, 775.04 seunit,” katanya.

Orang ramai yang menempah ketiga-tiga model kenderaan berkenaan ketika berlangsungnya ‘roadshow’ itu kata Bonny juga berpeluang untuk menikmati kadar faedah serendah 2.38 peratus dan percuma bayaran cukai jalan selama dua tahun.

“Pelbagai acara menarik diadakan ketika berlangsungnya roadshow ini antaranya ialah pandu uji secara percuma, pertandingan mewarna, jamuan ringan kepada orang ramai dan cenderamata kepada mereka yang berdaftar ketika berlangsungnya roadshow terbabit.

“Justeru pihak kami berharap agar orang ramai tidak melepaskan peluang untuk mengunjungi premis Syarikat Inrun Motor Sdn Bhd yang dibuka pada jam 8 pagi hingga 5 petang ketika berlangsungnya roadshow ini,” menurut beliau.

Tamat.


No comments:

Post a Comment