Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

05 June, 2011

Rudy Deli dari IPD Sri Aman pemenang hamper gergasi Petronas Sri Aman



Caption: TAHNIAH...Haji Hamzah (belakang tiga kiri) dan Itto (belakang tengah) bergambar kenangan bersama pemenang promosi hamper gergasi dan saguhati di Stesen Petronas Sri Aman sebaik sahaja selesai majlis itu.


SRI AMAN, Ahad (5 Jun) – Tuah menyebelahi Rudy bin Deli apabila beliau dinobatkan sebagai pemenang hamper gergasi hasil tajaan syarikat Petronas cawangan Sri Aman di Jalan Sabu dalam bandar ini.

Kakingan Ibupejabat Polis Daerah (IPD) Sri Aman itu telah memenangi hamper berkenaan menerusi promosi yang diadakan oleh pihak stesen minyak berkenaan acapkali menjelang perayaan Gawai Dayak pada setiap tahun.

“Selain dari hamper gergasi, pihak Stesen Petronas Sri Aman juga turut menawarkan sejumlah enam buah hamper saguhati kepada pelanggan stesen kita yang bertuah menjelang perayaan Gawai.

“Justeru diharap agar para pelanggan bertuah diceriakan menerusi kemenangan masing-masing terhadap promosi hamper terbabit pada sambutan perayaan Gawai Dayak 2011 yang lepas,” katanya.

Hamzah turut menambah bahawa pelanggan Petronas pada tahun ini harus berasa tuah memandangkan mereka ditawarkan produk minyak terbaru iaitu Primax 95 Extra yang berkualiti tinggi tetapi masih dijual pada harga lama.

“Petronas melakukan yang terbaik untuk menjaga kepuasan para pelanggannnya dengan menawarkan produk minyak terbaru lebih-lebih lagi ketika berlaku kenaikkan harga minyak sedunia pada masa sekarang,” katanya.

Terdahulu Penyelia Stesen Petronas Sri Aman iaitu Encik Ahmad @ Itto turut hadir sama bagi menyaksikan upacara penyampaian hamper gergasi dan saguhati kepada pemenang dalam promosi terbabit.

Tamat.

No comments:

Post a Comment