Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

12 February, 2011

Part 3 - Candid Karnival Belia DUN Simanggang

Kakak : "Jom kita ke sana anak beli ubat ketiak,"
Anak : "Mak, saya kena bisul saja. apa mau ketiak kasi ubat?"
Pakcik : "INi belon spiderman aku beli la pakai tidur ini malam hihi,"

Makcik : "Kamu semua otak unta! lembu!! Saya suruh poco-poco, kamu tunjuk hip hop,"
Budak - budak : "Cikgu, poco tak best. lagi pun ini pertandingan Hip Hop,"
Pakcik : "Hahaha. aku pun Unta juga. Aku fikir ini peraduan teka kacang,"

Budak 1 : "Ok abang abang, adik kakak, lepas nama dipanggil sila naik pentas,"
Kakak : "Ya, kalau tidak ini hadiah kami kebas,"
VIP : "syok nya jadi VIP macam jadi YB pula hihi,"
Budak 2 : "aku buat dek aja lah,"
Budak 1 : "Ini moto mcm transformers ker? Boleh tukar?"
Budak 2 : "Mana dia punya switch kita tekan boleh jadi robot,"
Budak 3 : "Pakai plug ker? atau bateri AA?"
Polis Trafik : "Oii ! oii!! Oi!!"

Polis 1 : "cepat! daftar sini segera! cepat!!"
Budak : "apa main paksa paksa ni? daftar apa?"
Polis 2 : "semua mesti daftar jadi rakan cop,"
Budak 1 :"Jadi robocop??"

No comments:

Post a Comment