Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

25 February, 2011

Part 2 - Hari pertama sambutan Program Senada Sejiwa Sri Aman 25 - 27 Februari

Kapitan Yap: "Dia tidak lulus saya apply tanah 10 juta ekar...erm?? apa mau gamba saya?"
Aweks 1 : "apa ni borang apply ikan masin? i mau borang pertandingan kentut,"
Aweks 2 : "Salah borang ke? aku sini borang pertandingan buang lemak dia kasi. kurang asem,"

Yb Harden : "Erm.... i sain autograph di sini ya,"
Pakcik : "Bila album lagu YB keluar?
Aweks :"YB Datuk, filem aksi lasak u bila keluar panggung?"

Brother : "Haloooo brader, wa sudah rekod u dlm ini filem hahaha,"
Penulis : "I gamba u la...i pun tada mau kalah,"
Pakcik Botak: "Tumpang masuk kamera la hihihi boleh masuk sri amannews,"

Awekss : "Cepat isi cepat! 10 pemenang bertuah dapat ambil saya sebagai awekss,"
Pakcik 1: "Kongsi pun bole ka? haiya,"
Pakcik 2 : "i dah lama gersang. Kasi saya menang ya,"
Pakcik 3 : "Jangan mimpi. Itu amoi saya sudah book ha...,"
Pakcik 4 : "Apa lama sangat apply?? saya suda stim sekarang,."

Brother 1 :"Aik tadi cerita doremon? sekarang suda bomba punya channel...makan racun la,"

No comments:

Post a Comment