Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

28 June, 2010

Part 3 - Candid sambutan Majlis Ngiling Tikai Gawai Dayak Persatuan Budaya Iban Sri Aman

Budak : "pssst....ummpphhh,"
makcik :"masih juga org nak tenet i..hihi ..,"
Budak : "yeh yeh yeh,"
awekss: "aih aku tepijak tai kuching,"
Kameraman : "Amoi tengok sini i ambil u gamba,"
aweks 1 :"kasi hanta majalah wanita ya apek,"
awekss 2 : "jom jual mahal, tengok arah lain! tengok arah lain!"
awekss 3 :"walaupun aku tak cantik tapi aku jual mahal juga lah!"
kameraman: "amoi jangan macam itu ma, tengok sini lah. lai lah lai lah!"
awekss 1 : "cuba u ambil gambar saya punya nenek ma,"
awekss 2 :"ya lah. ambil gambar jamban ker,"
awekss 3 : "i love u apek,"
kameraman :"haiyo, itu amoi kuat lihai ohh, saya ambi dia gamba,"
makcik : "apek, itu pondan la,"
budak: "cantik juga pondan tu,"
kameraman: "haiya...betul ka? pondan pun pondan lah!"

No comments:

Post a Comment