Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

24 March, 2010

Ruangan Iklaneka


Anda mahu sihat? Anda mahu cergas 24 jam? Andu mahu body anda berketul-ketul (untuk lelaki sahaja) ? Atau mahu tubuh anda macam Arnold Terminator?

Kalau berminat silalah berkunjung ke Pusat Gimnasium Rakyat Sri Aman di Jalan Kolam Air (tak jauh dari Dewan Suarah Sri Aman).

Pusat Gimnasium mempunyai tiga ruang senaman. Satu untuk golongan wanita manakala dua lagi untuk lelaki.

Gim ini dibuka setiap hari (kecuali hari Sabtu) bermula jam 5 petang hingga 8 malam.

Bayar masuk RM1 satu kepala tanpa had masa. Marilah bermain di sini sambil kita bersenam-senam sambil berkenalan sesama sendiri. Hahaha.

KOMEN:

1. Yakub (kiri) : "Semenjak aku bermain di sini, badan aku semakin gagah dan mendapat perhatian mak nyah di Bandar Sri Aman. Terima kasih kepada Gimnasium Rakyat Sri Aman kerana membuatkan tubuh aku sasa dan menarik,"

2. Elison (kanan. Tak berbaju) : "Dulu perut aku buncit dan dada aku kecil macam ayam kampung. Sekarang lihatlah aku semakin macho dan lengan aku semakin membesar dengan sihat. Terima kasih kepada Gimnasium Rakyat Sri Aman kerana tanpanya aku menjadi insan hina. Kalau dulu umur aku 47 sekarang mungkin jadi 27. ek ek ek,".

No comments:

Post a Comment