Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

01 February, 2012

Tahniah GIATMARA Sri Aman : 30 orang student graduate

 Caption: UNTUK ALBUM...Faizal (baris dua belakang, tengah) sedang bergambar kenangan bersama para graduan GIATMARA sebaik sahaja selesai majlis berkenaan baru-baru ini.








SRI AMAN, Khamis - Seramai 30 orang graduan GIATMARA telah diraikan dalam Majlis Graduasi GIATMARA Sri Aman yang berlangsung di Auditorium Radio Televisyen Malaysia (RTM) Sri Aman  baru-baru ini.

Kesemua 30 orang graduan terbabit terdiri daripada pelatih Kursus Teknologi Sistem Komputer dan Solekan Terapi Kecantikan yang telah menamatkan persijilan GIATMARA Competency Point Average (GCPA) selama enam bulan.

Jurucakap penganjur memberitahu majlis graduasi yang bersifat santai dan meriah ini diadakan sebagai apresiasi di atas kejayaan para pelatih menempuh pelbagai cabaran sepanjang masa pengajian tersebut.

Menerusi majlis itu Terence Edward Teggong telah dinobatkan sebagai pelatih terbaik bagi kursus Teknologi Sistem Komputer manakala Sheila Lo Mohd Mizan dipilih sebagai pelatih terbaik Solekan Dan Terapi Kecantikan.

Anugerah ini diberikan atas kecemerlangan mereka menamatkan pengajian dengan mata keterampilan GCPA tertinggi yang membolehkan kedua-duanya dikurniakan pengiktirafan Sijil Ketua Pegawai Eksekutif.

Manakala itu Anugerah Khas Eksekutif pula diberikan kepada Ella Amie atas peningkatan sahsiah rupa diri sepanjang pengajian di GIATMARA Sri Aman dengan Nurhamizan Mohd Narawi dipilih sebagai pelatih baru terbaik Minggu Mesra Pelatih.

Terdahulu Majlis Graduasi GIATMARA Sri Aman telah ini diserikan lagi dengan persembahan nyanyian oleh 44 orang pelatih bagi bulan Januari – Jun 2012 sambil disusuli dengan persembahan daripada GIAT Band.

Hadir sama pada majlis graduan berkenaan ialah Pengurus GIATMARA Sri Aman, Mohd Faizal Che Amat, Pengurus GIATMARA Lubok Antu, Mohd Nazri dan Pengurus GIATMARA Julau, Azmi.

Tamat.

No comments:

Post a Comment