Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

06 February, 2012

PPWS Kampung Haji Undom adakan AGM


Caption: UNTUK ALBUM...Barisan jawatankuasa PPWS Kampung Haji Undom bagi penggal 2012 – 2015 sebaik sahaja tamat mesyuarat agung berkenaan baru-baru ini.

SRI AMAN, Sabtu (4 Feb) –  Persekutuan Perkumpulan Wanita Sarawak (PPWS) cawangan Kampung Haji Undom, Sri Aman telah mengadakan Mesyuarat Agung untuk memilih ahli jawatankuasa baru bagi penggal tahun 2012 - 2015 baru-baru ini.

Mesyuarat Agung yang berlangsung di Dewan Serbaguna Kampung Hilir, Sri Aman itu menyaksikan penyandang jawatan pengerusi PPWS Kampung Haji Undom iaitu Rohani Sahari dipilih semula untuk memegang jawatan itu bagi penggal tahun berkenaan.

Dayang Rohani Abang Sani telah dipilih sebagai Timbalan Pengerusi manakala Ramlah Haji Basri pula dipilih sebagai Naib Pengerusi perkumpulan berkenaan menerusi mesyuarat berkenaan.

Mesyuarat terbabit turut menyaksikan jawatan Bendahari diisi oleh Norsiah Kamel dengan Shafarina Abdullah dipilih untuk memegang jawatan Setiausaha bagi persekutuan berkenaan.

Manakala itu lima orang ahli telah dipilih bagi mengisi ahli jawatankuasa PPWS Kampung Haji Undom iaitu Jamaliah Masaud, Nik Narmaliza Ibrahim, Dyanti Haji Saharum, Rohana Bujang dan Normawatie Mohd Nor.

Rohani ketika berucap selepas mesyuarat itu melahirkan rasa terharunya berhubung kepercayaan yang diberikan oleh para ahli untuk meneraju semula kepimpinan PPWS Kampung Haji Undom bagi penggal 2012 – 2015.

“Saya mengucapkan terima kasih kepada semua yang telah memberi kepercayaan kepada saya untuk memimpin semula PPWS Kampung Haji Undom, Sri Aman selama tiga tahun lagi.

“Justeru saya berharap beliau agar kesemua ahli dapat mewujudkan semangat kerjasama yang lebih erat dalam melaksanakan segala aktiviti yang dirancang oleh pihak persatuan selepas ini,” katanya.

Turut hadir sebagai penyelaras mesyuarat tersebut ialah Pengerusi PPWS Kawasan Sri Aman, Nur Khatijah Abdullah, Pengerusi PPWS Daerah Sri Aman, Saidah Saibi dan Pengelola PPWS Kawasan Sri Aman, Jenny Goh.

Tamat.

No comments:

Post a Comment