Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

30 December, 2011

Kelab Ek Ek Sri Aman anjur Parti Krismas 2011



Caption: UNTUK ALBUM...Elison (belakang tengah) ketika bergambar kenangan bersama Father Harold (duduk tengah) dan para ahli yang lain ketika berlangsungnya majlis itu malam tadi.
 
SRI AMAN, Rabu (28 Dis) – Kelab Ek Ek Sri Aman telah menganjurkan Parti Sambutan Krismas 2011 yang berlangsung di belakang Restoran Makanan Laut Elison, Sri Aman  malam tadi.

Pengerusi Kelab Ek Ek Sri Aman, Elison Lingoh ketika ditemui berkata turut diadakan menerusi parti itu ialah majlis meraikan perpisahan Father Harold Hall yang akan berpindah tugas dari Gereja Saint Luke Sri Aman akhir tahun ini.

“Disamping meraikan perayaan Hari Krismas bersama keluarga, Kelab Ek Ek Sri Aman juga turut mengambil peluang untuk merayakan sambutan Hari Krismas ini bersama para ahli malam tadi.

“Justeru kita berharap agar ikatan tali silaturahim dapat diperkukuhkan dikalangan para ahli menerusi majlis ini dengan memastikan kejayaan perlaksaan pelbagai program anjuran kelab bermula tahun hadapan,” katanya.

Selain itu majlis jamuan Krismas ini juga kata Elison juga secara tidak langsung dapat menunjukkan penghargaan pihak kelab terhadap Father Harold dalam menjayakan aktiviti keagamaan dalam bandar ini.

Kelab Ek Ek Sri Aman tambah beliau berharap agar Father Harold Hall dapat melaksanakan tugas dengan lancar sekiranya sudah berpindah tugas ke lokasi baru selepas ini.

Hadir sama ialah timbalan pengerusi kelab, Gilbert Meur, setiausaha kelab, Vyonnie Maclean, wakil Kelab BSA Road Warrior, Patrick Michael, dan para ahli yang lain iaitu Morgan Alban, Koh Pii Peng, Jonnes Mukan, Edwin Nanggah, Lakuang Ading dan Ebit Seng.

Tamat.

No comments:

Post a Comment