Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

22 December, 2011

Harden tak sambut Krismas 2011 di Simanggang

Mugshot: DATUK FRANCIS HARDEN HOLLIS


SRI AMAN, Khamis (22 Dis) – Menteri Muda Pembangunan Luar Bandar Dan Perumahan, Datuk Francis Harden Hollis bersama keluarga tidak akan mengadakan sambutan Rumah Terbuka sempena perayaan Krismas 2011.

Beliau ketika menghubungi Utusan Sarawak memberitahu bahawa dia bersama keluarga kini sedang berada di luar negara pada masa sekarang hingga berlangsungnya sambutan utama bagi penganut Kristian itu nanti (25 Disember).

“Saya memohon maaf kepada semua penduduk dalam kawasan saya iaitu Dewan Undangan Negeri (DUN) N.27 Simanggang kerana tidak dapat bersama mereka untuk perayaan Krismas tahun ini.

“Justeru saya bersama keluarga ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat menyambut perayaan Hari Krismas 2011 kepada semua penganut Kristian dalam kawasan DUN Simanggang,” katanya.

Beliau juga berharap agar penganut Kristian dalam kawasan DUN Simanggang dapat meneruskan semangat 1 Malaysia dengan memeriahkan sambutan Krismas bersama rakan bukan seagama yang lain pada 25 Disember ini nanti.

Tamat.





No comments:

Post a Comment