Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

09 October, 2011

Mau cari parang ilang Iban? Parang Nyabor? Contact Johnny Barangan

IKLAN PERCUMA. Lepas ini kena 'tips' ye hahaha.


Lawati http://parangjohnny.blogspot.com/ Warisan Kraftangan Parai Ilang dan Nyabur / Nyabor Iban TUKANG PARANG SIBU SARAWAK - PARANG ILANG IBAN , PARANG NYABOR, PARANG LAPAH DAN TERABAI Kami menerima tempahan Parang Ilang & Terabai, Parang Nyabor,Parang Sarawak dan Terabai Sarawak. Tukang Parang kami berpengalaman dalam hasil kerja tangan sarung kraf serta ukiran besi parang yang telah menerima Anugerah Khas-Tukang Ulung pada Hari Kraftangan Kebangsaan 2011 anjuran pihak Kraftangan Malaysia. Hubungi Johnny Barangan (013-8486337 atau 013-8437611) untuk tempahan dan pertanyaan.Alamat Bengkel Kami : Rmh Singgai Pasai Bon, Batu 16 Jalan Oya, 96000 Sibu, Sarawak.


- 10 Oktober

1 comment:

  1. Tima kasih Tuan..saya link blog kami http://parangjohnny.blogspot.com/ dengan blog tuan...persahabatan erat dan salam muhibbah dari BENGKEL PARANG ILANG DAN TERABAI IBAN SIBU SARAWAK

    ReplyDelete