Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

29 July, 2011

Siri Jelajah Toyota 2011 di Mini Stadium Sri Aman 28 - 30 Julai






Caption: MENARIK...Para kakitangan UMV Toyota bergambar kenangan di hadapan model terbaru Toyota Vios iaitu 1.5G Limited ketika berlangsungnya program itu.


SRI AMAN, Khamis (28 Julai) – Syarikat UMV Toyota Motor telah memperkenalkan model terbaru kenderaan Toyota Vios 1.5G Limited menerusi Program Siri Jelajah Toyota di Mini Stadium Sri Aman hari ini.

Jurucakap syarikat itu memberitahu, kenderaan itu adalah model terbaru dari siri keluarga Toyota Vios yang telah diubahsuai dan dipertingkatkan spesifikasinya untuk keselesaan pelanggan.

“Toyota Vios 1.5G Limited ini telah diberi nafas baru dengan rekabentuk terbaru aerokits, gril hadapan, rim dark silver 15 inci, gril radiator crome, beg keselamatan udara, sistem ABS dan EBD khas untuk kepuasan pengguna.

“Dengan menggunakan gear jenis automatik, Toyota Vios 1.5G Limited ini dijual pada harga RM77, 429.10 (selepas diinsurankan) untuk kategori kegunaan individu (metalic) dan RM76,725.10 untuk bukan metalic,” katanya.

Terdahulu Program Siri Jelajah Toyota anjuran syarikat UMV Toyota Motor yang berlangsung Mini Stadium Sri Aman bermula dari jam 8 pagi hingga 6 petang itu akan berakhir pada 30 Julai kelak.

Para pelanggan berpeluang mendapat baucer pembelian barangan bernilai RM250 kepada pelanggan yang menempah kenderaan model Toyota, pandu uji percuma dan hadiah menerusi Program Siri Jelajah Toyota berkenaan.

Disamping para pelanggan juga boleh menyaksikan kenderaan Toyota model Avanza dan beberapa buah model yang lain menerusi Program Siri Jelajah Toyota di Mini Stadium Sri Aman terbabit.

Tamat.

No comments:

Post a Comment