Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

29 July, 2011

Kedai One Stop Sri Aman sudah mulai beroperasi di bangunan baru bermula 29 Julai


Caption: MULA BEROPERASI...One Stop Super Store kini mula dibuka kepada semua penduduk dalam kawasan Bandar Baru Sri Aman (Jalan Resak) pada hari ini.


SRI AMAN, Jumaat (29 Julai) – Pusat jualan barangan rumah terunggul dalam bandar Sri Aman iaitu One Stop Super Store secara rasminya telah memulakan operasi di bangunan baru dalam kawasan Jalan Resak pada hari ini.

One Stop Super Store yang beroperasi menerusi dua buah kedai di laluan Jalan Kelab dan Jalan Hospital dalam Bandar Sri Aman sebelum ini nyata telah menarik kedatangan ratusan orang pengunjung apabila ia mula dibuka pada awal pagi tadi.

Lagipun One Stop Super Store boleh dikatakan sebagai pusat perniagaan pertama dalam Bandar Sri Aman yang menggunakan kemudahan lif tangga bergerak (escalator) untuk menghubungkan pengguna dari tingkat bawah ke tingkat satu dalam premis berkenaan.

Tinjauan rambang Utusan Sarawak hari ini mendapati bahawa kawasan tingkat bawah One Stop Super Store menawarkan produk perkakasan elektronik, alatan menulis, bingkai gambar, gelas, bekas simpanan makanan, aksesori kenderaan dan barangan hiasan rumah.

Manakala itu jika pengguna berkunjung ke tingkat satu premis berkenaan, mereka akan berpeluang untuk memilih pelbagai jenis pakaian menarik dan barangan mainan kanak-kanak.

Dengan harga yang dianggap murah serta berpatutan One Stop Super Store sememangnya bakal menjadi tumpuan utama penduduk dalam Bandar Sri Aman yang mahu mendapatkan barangan keperluan rumah selepas ini.

Seorang pengunjung iaitu Morgan ketika ditemui berkata beliau sememangnya sudah lama berkunjung ke One Stop Super Store yang terdapat di bandar ini sebelum ia berpindah ke premis baru dalam kawasan Bandar Baru Sri Aman.

“One Stop Super Store di lokasi baru kali ini dianggap lebih menarik. Ini kerana kedudukannya masih terletak di dalam kawasan pusat bandar dan mudah dikunjungi penduduk.

“Lagipun One Stop Super Store menawarkan ciri-ciri keselesaan menarik kepada pengguna seperti penyediaan lif tangga bergerak dan ruang letak produk yang lebih sempurna,” katanya.

Tamat.

No comments:

Post a Comment