Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

30 June, 2011

PROSBOC Sri Aman adakan Majlis Sambutan Ulangtahun Ke-13



Caption: UNTUK ALBUM...Para ahli Kelab PROSBOC bergambar kenangan ketika meraikan sambutan ulang tahun Ke-3 bertempat di Kuching baru-baru ini.


SRI AMAN, Khamis (30 JUn) – Proton Saga BLM Owner’s Club atau PROSBOC Zon Sri Aman Sarawak telah mengadakan Sambutan Ulang Tahun Ke-3 PROSBOC Malaysia Zon Sri Aman bertempat di Kuching baru-baru ini.

Siaran akhbar daripada kelab terbabit memberitahu Sambutan Ulang Tahun PROSBOC Malaysia Zon Sri Aman ini telah membabitkan kehadiran seramai 19 orang ahli dengan Annie Misri, isteri kepada Presiden PROSBOC Malaysia menjadi tetamu kehormat pada majlis berkenaan.

“Majlis sambutan ulang tahun ini telah diserikan dengan pelbagai aktiviti atau acara antaranya ialah jamuan makan malam, upacara memotong kek ulang tahun ke-3 dan perlawanan bowling.

“Turut diadakan juga menerusi sambutan terbabit sesi lawatan tetamu khas ke Serikin, Kampung Budaya dan sekitar Bandaraya Kuching serta sesi fotografi bersama seluruh ahli Sarawak di Bangunan DUN Sarawak,” menurut siaran akhbar berkenaan.

Selain itu PROSBOC Negeri Sarawak juga merancang untuk mengadakan Majlis Amal sempena Puasa di Sri Aman, Mega Raya di Sibu, Konvoi / TT ke Mukah, Perkampungan POSBOC di Kabong, Mesyuarat Agong Tahunan dan Talk Tour untuk sepanjang tahun ini.

Menerusi rancangan acara ini, para ahli PROSBOC katanya akan mendapat manfaat daripada setiap perjumpaan dengan bertukar pendapat masing-masing disamping memberi pengalaman baru dalam hidup mereka.

“Kelab kami juga menyokong barangan buatan tempatan dan jenama tempatan Justeru jika ada kelab lain yang berminat untuk menyertai program ini bolehlah menghubungi Ketua PROSBOC Zon Sarawak iaitu Nizam di talian 019-3978187,” katanya.

Tamat.

No comments:

Post a Comment