Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

23 June, 2011

CNI Sri Aman anjur Pertandingan Bersolek pada 25 Jun ini



Mugshot: SHELLYNA THIEN.... Mari datang belamai-lamai mey... haiya


SRI AMAN, Khamis ( 24 Mei) – Creative Network International atau CNI cawangan Sri Aman akan menganjurkan Pertandingan Bersolek dan Seminar CNI Whyte Magic bertempat di Fortune Inn Relax Cafe, Jalan Brayun, Sri Aman pada 25 Jun ini.

Pengurus Pusat Pengedaran CNI Sri Aman, Shellyna Thien Siaw Chiang berkata Pertandingan Bersolek yang akan berlangsung pada jam 7.30 malam itu terbahagi kepada dua kategori iaitu 15 Tahun Ke Atas dan 15 Tahun Ke Bawah.

“Pertandingan ini nanti disertai seramai 16 orang peserta dari kawasan Sri Aman. Menerusi pertandingan ini, kita akan berpeluang untuk melihat kemahiran bakat solekan terpendam yang ada pada setiap peserta.

“Lagipun Pertandingan Bersolek anjuran CNI Sri Aman kali ini secara tidak langsung juga memberi peluang kepada bakat muda kita untuk mencuba kemahiran masing-masing menerusi acara ini,” katanya.

Selain itu pihaknya kata Thien juga akan mengadakan demonstrasi penggunaan CNI Whyte Magic terhadap semua hadirin yang datang untuk menyaksikan pertandingan bersolek berkenaan pada hari itu.

CNI Whyte Magic yang akan dipamerkan menerusi sesi seminar itu nanti katanya adalah merupakan sebuah produk penjagaan kulit yang terbaru daripada syarikat mereka pada masa sekarang.

“Justeru CNI cawangan Sri Aman menjemput semua warga Sri Aman untuk hadir ke Fortune Inn Relax Cafe (berdekatan bangunan Pertama Bakery) pada waktu yang dinyatakan.

“Mereka yang ingin mengetahui lebih lanjut tentang pertandingan bersolek dan seminar ini nanti boleh menghubungi saya menerusi talian 019-8195313 atau 083-325313 dan 083-327313,” katanya.

Tamat.

No comments:

Post a Comment