Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

21 May, 2011

Part 4 - sekitar sambutan Majlis Makan Malam Gawai Dayak SIDS 2011

Pakcik : "Hahah YB, tengok i tiket ada kena, so ini i hadiah kebas,"
YB Masir : "Walaupun i tak rela tapi i serah kasi u,"
Makcik 1 : "Control control.. ada cameraman,"
Makcik 2 : "Yalah...ermmmm..."

YB Masir : " Ok..no cabutan tiket bertuah kali ini ialah...eh? ini tiket 4D..."
Edwin Naggah (kiri sekali) :"Mana?? ayoyo itu saya punya tiket 4D la YB,"
JUlius Bunan : "Ohh u beli no keta sorong gua ya...share ya kalau kena,"

Juara AF Simanggang, Morgan Alban sedang mempembahkan lagu bertajuk Itik Ku Bertelur Di Kandang Kuda
Penduduk 1 : "hohoho bini aku atas pentas...aku gamba,"
Penduduk 2 : "Mana u bini? itu aku punya gf lah!"
Penduduk 3 : "Aku punya awekss tu! mau tumbuk kah?"

Budak 1 : "alamak ... batteri kong lah! melepas lah aku mahu gamba aweks,"
Pakcik 2 : "Padan u muka, ini malam semua kumang aku gamba hahaha,"

No comments:

Post a Comment