Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

29 April, 2011

Pasaraya Lian Yi akan adakan jualan hebat dan promosi barangan bermula 1 hingga 3 Mei ini.


Caption: TERKEMUKA...Pasaraya Lian Yi bakal mengadakan jualan dan promosi barangan hebat bermula dari 1 hingga 3 Mei kelak.


SRI AMAN, Jumaat (29 April) – Pasaraya terkemuka dalam kawasan Bandar Sri Aman iaitu Lian Yi Marketing Sendirian Berhad Aman akan mengadakan promosi dan jualan hebat bermula dari 1 hingga 3 Mei ini.

Pemiliknya Khoo Yak Wee berkata promosi dan jualan hebat di Pasaraya Lian Yi ini nanti akan melibatkan tawa5ran barangan keperluan harian rumah termasuk pakaian, minuman, makanan dan banyak lagi.

“Promosi dan jualan hebat berkenaan diadakan bersempena dengan sambutan Ulangtahun Ke-4 Pembukaan Pasaraya Lian Yi Marketing Sendirian Berhad pada 1 Mei 2007 di kawasan Jalan Sabu, Sri Aman.

“Promosi dan jualan hebat ini bermula dari 8.30 pagi hingga jam 8.30 malam. Justeru pihak kami dengan berbesar hati menjemput semua penduduk untuk hadir bagi memeriahkan aktiviti promosi dan jualan hebat berkenaan,” katanya.

Terdahulu Lian Yi Marketing merupakan salah sebuah pasaraya yang paling terkemuka dalam Bandar Sri Aman ini selain daripada Pasaraya Everise dan Pasaraya Hock Lee Eng.

Tamat.


No comments:

Post a Comment