Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

08 April, 2011

Part 4 : Suasana Hari Penamaan Calon Di Sri Aman 6 April

Kak Jah (kanan sekali) : "semua kakak kakak duduk di sini berehat sebentar,"
Makcik 1 : "aduh selesa betul burit sudah duduk di jalan,"
Makcik 2 : "yalah, lega rasanya,"
Makcik 3 : "Woiii nasi bungkus dengan air oren takde ker??? takkan kempen free kot,"

Budak : "Ye ye aku lah insan bertuah, bendera BN aku sudah kebas yahuuu,"

Anggota JPA 1 : "Sarjan, kenapa kita balik sekarang? Penamaan calon belum selesai lagi,"
Anggota JPA 2 : "Yalah sarjan, aku baru nak ngorat awekss polis tadi..kacau stim tol la,"
Anggota JPA 3 : "Tadi ada seorang jejaka tu kenyit mata kat i...erm gay juga aku ni ya,"

Penyokong 1 : "Lepas ni kita kibar bendera PKR kat arah penyokong BN,"
Penyokong 2 : "Mana aku punya bendera Bintang 3?? sapa kebas,"
Penyokong 3 : "Mana bendera Jepun aku ni?

Penyokong 1 : "Ingat semua, lepas ni kita beramai ramai pegi kedai mamak isi perut,"
Penyokong 2 : "Sapa spon? calon kita ke?"
Penyokong 3 : "Yalah, aku kering ni. Tada lui..,"
Penyokong 4 : "apa kelas kedai mamak, kfc la baru bestt wa cakap u brooo,"

No comments:

Post a Comment