Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

07 April, 2011

Part 2 : Suasana Hari Penamaan Calon Di Sri Aman 6 April

Calon BN, Datuk Harden : "Mari laung sama sama. Hidup Barisan!"
Penyokong 1 :" Hidup BN!"
Penyokong 2 : "Hidup Osama bin Laden!"
Penyokong 3 : "Hidup Parti Komunis Malaya,"

Kopral RELA : "Calon BN sudah dikesan menuju ke jalan ini! Over over!"
Prebet RELA : "Walaupun tiada kreta tank, ada motosikal pun jadi lah,"

Pakcik 1 :"Em kenapa aku saja mesti memakai baju ini?"
Pakcik 2 : "Ini hari penamaan Calon, bukan gawai burung,"

Calon BN, Harden : "Akan ku tentang mana-mana calon yang mahu menentang aku,"
Penyokong 1 : "Datuk, u meriam RPG aku sudah sedia,"
Penyokong 2 : "Datuk, i sudah loan untuk u jet sukhoi, tapi u bayar le datuk,"

Makcik 1 : "erm, nampak kurap aku belum sembuh...aku garu la,"
Patrick (kanan sekali) : "Erm, ada zoom i perut?"

No comments:

Post a Comment