Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

19 March, 2011

Part 2 - Sekitar lawatan Muhyiddin Yasin ke Rmh Wilson Bada, Gran B

Reporter 1 : "Aik i mahu gamba, ada lagi org mahu gamba,"
Reporter 2 : "sini i snap u gamba,"
Reporter 3 : "U tangan kacau la!"

Thomas, SB Sri Aman : "Oii berambus berambus! blah blah Tan Sri mahu lalu,"
Reporter :"Saya pun Tan Sri juga maa u apa bising2?"
Polis Budu : "aku pun mahu act juga... u blah blah blah jangan blok sini,"
Francis Linggi, RTM : "Mengumumkan ketibaan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin,"
Nenek : "Aik?? mana- mana?"
Makcik : "Yalah mana dia?"
Budak 1: "Tada pun?"
Francis : "Ha ha kena tipu,"


Budak : "Yahoo saya berjaya mencuri nasi dan air,"
Pakcik : "Aik, tadi aku letak nasi di sini. Di mana sekarang?"
Polis : "Pencuri bawah umur dikesan. Over over,"

Pakcik 1 :"Semalam aku memburu. aku dapat babi,"
Pakcik 2 : "Ya ka? aku juga memburu semalam. Dapat kuda,"
Pakcik 3 : "saya untung. saya memburu saya dapat gajah dan badak air,"
Makcik tudung biru : "Sarawak mana ada badak air dan gajah,"

No comments:

Post a Comment