Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

13 March, 2011

Part 2 - Sambutan Karnival 1 Belia DUN Lingga 12 - 13 Mac

YB Simoi : "Belia harus sokong BN demi pembangunan negara,"
Rakyat 1 : "We love u YB,"
Rakyat 2 : "Hidup YB,"
Rakyat 3 : "Bagi saya RM5 ya YB nanti pilihan raya saya pangkah YB ler hihi,"

Budak 1 : "Hihi moto buruk masuk pameran ka,"
Budak 2 : "Eh u muka lagi buruk dari itu moto,"
Pakcik : "semalam aku hantar keta sorong masuk ini autoshow tapi tada menang,"

Juara Autoshow Kereta Kebal @ Tank Terbaik menerima hadiah.

Pakcik 1 : "Sebenarnya aku bertugas jaga jamban tapi ini malam org pinjam aku jaga ini budak,"
Pakcik 2 :" U tengok itu budak dia pakai spender main dalam sana,"
Pakcik 3 : "Aku boleh join budak dlm sana ka?"

YB Simoi : "Hadiah keropok cikedis dan gula2 lolipop dlm hamper ini kasih anak nanti ya,"
Makcik : "Rumah belum sampai, semua barang sudah dalam aku perut hahaha,"

No comments:

Post a Comment