Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

28 February, 2011

Tan Yi Jie juara mewarna sempena program, Sejiwa Senada Sri Aman 2011



Caption:  FOKUS...Seorang peserta sedang sibuk mewarna ketika berlangsungnya pertandingan berkenaan hari ini.
Desmond Douglas Jerukan
SRI AMAN, Ahad –(27 Feb) Tuah menyebelahi Tan Yi Jie setelah beliau dinobatkan sebagai johan Pertandingan Mewarna bersempena dengan sambutan Program Senada Sejiwa peringkat Bahagian Sri Aman 2011 hari ini.
 
Murid dari Tabika Simanggang ini berjaya membawa pulang hadiah berupa hamper bagi pertandingan anjuran Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasioanl Bahagian Sri Aman di Pentas Utama sambutan Program Sejiwa Senada, Padang Lama KPSU Sri Aman berkenaan.
 
Manakala itu Qveeni Hie dari Tadika Simanggang pula muncul sebagai naib johan bagi Pertandingan Mewarna ini sambil diikuti oleh Lee Hu Hua dari Tabika Methodist Simanggang yang menduduki tempat ketiga dalam pertandingan itu.
 
Kedua-dua peserta turut membawa pulang hadiah berupa hamper hasil tajaan pihak Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasioanl Bahagian Sri Aman pada program berkenaan.
 
Majlis penyampaian hadiah kepada semua pemenang Pertandingan Mewarna ini telah disempurnakan oleh Pengarah Unit Pemantauan Perlaksanaan Negeri Sarawak, Dr Razali Abon.
 
Pegawai Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional Bahagian Sri Aman, Mohamad Yusli Nassir dan Penguasa Tanah dan Survey Bahagian Sri Aman, Majuan Jaraie turut hadir sama bagi menyaksikan upacara terbabit.

Tamat.

No comments:

Post a Comment