Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

25 February, 2011

Part 1 - Hari pertama sambutan Program Senada Sejiwa Sri Aman 25 - 27 Februari

D.O Jack (spek hitam) : "Tadi di sana aku ada nampak pameran karipap,"
Desmond (terlindung) : "Ya ker? Sebelah sana pameran cendol,"
Felicia : "Hi Ruth, jom kita tengok pameran skirt,"
Ruth : " I sedang edar banner promosi jamu kuat hehe,"

Desmond (kiri) : "Tadi saya ada gamba pic nenek org pakai ini kamera,"
Felicia (tengah) : "Mak nyah takde ker?"
D.O Jack: "Nanti u gamba i dengan siti norhaliza k,"

Kakak :"Eh? bang nak ambil pic saya ker? ok la saya possing maut la,"
Pakcik : "Isi borang ni boleh kawin dengan u ker? hihi. Saya isi yek,"

Budak 1 : "Mana bapak aku tadi??"
Budak 2 : "Mak aku mana? Issh hilang ka kawan,"
Pakcik : "Anak sapa ni? nanti kena jual di Brunei baru tau,"

YB Datuk : "Erm.......,"
Pegawai Topi putih : "Tengok apa YB Datuk? Aku tengok juga lah..ermmm...,"
Pakcik : "kasi tengok apa? dindin ka? haiya wa tengok juga lah,"

No comments:

Post a Comment