Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

06 December, 2010

Candid 9 - Ulu Batang Ai Adventure 27 - 28 November 2010

Edwin : "Sana aku pancing tiada ikan, sini pun tiada... mana ada ikan ye?"
Vyonnie (belakang) :"u pakai umpan cacing mana ikan mau makan, aku umpan cikedis aku pakai, ikan kaloi aku sudah dapat, hahaha,"
Roland : "Umpan aku burger, aku dpt ikan Tuna,"
Elison : "i pakai umpan kaki kuching, apa pun tiada dapat,"

Elison : "orang mau snap i gamba so i control handsome,"
budak : "uwekss geli aku melihat bulu anu nya, aku memaling ke arah lain,"

Stonton : "I sekarang di Sumpa, Ulu batang ai, i sudah dapat kekasih baru,"
budak : "ermm... i love u. Jom kita romen romen,"

St0nton: "ambil i gamba, kita sudah sampai di nanga sumpa,"
penulis : "pakai skirt dulu, i gamba,"
Stonton: "brengsek,."

Budak 1 : "eh abang, ada org ambil pix kita mandi, famous la kita,"
budak 2 : "ya lah, masuk majalah ke masuk tv?"
budak 3 : "masuk wayang kulit kot,"

No comments:

Post a Comment