Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

16 December, 2010

Candid 18 : Ulu Batang Ai Adventure 27 - 28 Disember

Gilbert Meur : "sudah 10 kali pancing ku lontar tapi paus belum dapat dapat,"
Vyonnie :"Hihi aku ikan jerung sudah lima ekor aku dapat. U pancing itu bangkut,"

Roland : "Makcik pakcik, saya sedia diambil sebgai anak angkat"
Pakcik 1 : "Tiada mahu,"
Makcik 1: "Jadi kuli boleh,"
Nenek : "saya sudah lama janda mahu kawin u,"

Roland : "ini jalan melarikan diri kalau kantoi ngayap,"
Budak : "Saya sudah ngayap nenek org tadi,"
Elison : "Kenangan di Ulu Batang Ai saya abadikan untuk isteri ku Helen,"
Stonton : "Helen? u ada bini ka? tada tau saya,"
Gilbert : "Sebenarnya dia bini ialah ahmad,"
Edwin : "Helen itu laki ka prempuan?"
Semelang : "kalau aku tibar di sini, buaya aku boleh dapat,"
Stonton : "Ya pakcik. Aku cinta u,"
Jonnes Mukan : "Kalau dapat buaya aku simpan di rumah,"
Penulis : "Panggang pun sedap"

No comments:

Post a Comment