Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

12 December, 2010

Candid 14 - Ulu Batang Ai Adventure 27 - 28 November 2010

Malam itu di Taman Negara Ulu Batang Ai....

Roland : "Tengok aku pakai telekong...mahu jadi antu, hihihi,"
Morgan : "Sungguh berani u berkata takbur di hutan, Roland..aku benci u,"
Gilbert : "kalau antu perempuan yang datang, aku romen dia,"
Budak (duduk kiri sekali) : "yalah tu, kalau antu nenek org, u mau romen?"

Edwin : "kawan2 mari kita begamba kenangan,"
Elison : "ya mike, tengok aku perut sini banyak seksi,"
Vyoone : "aku seksi dari u,"
Morgan : "mana ada, saya perut lagi best,"
Roland : "tengok aku peraga fesyen bra pakai tuala,"

Stonton : "semua pakaian spare saya sudah basah, apa pakai tido ini mlm?"
Budak : " sini ada guni, u mau pakai, kami kasi gunting,"

Budak 1 :"selamat dtg ke Taman Negara Ulu Batang Ai,"
Semelang :"ya. sini banyak antu. Jangan macam2,"
Edwin : "antu apa? dracula? vampire? cicak man?"

Hari sudah malam, peserta sedang berangkat ke Taman Negara Ulu Batang Ai (pos kedua) untuk menginap di sana

No comments:

Post a Comment