Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

07 December, 2010

Candid 10 - Ulu Batang Ai Adventure 27 - 28 November 2010

Drebar perahu : "selamat dtg ke lapangan terbang Jengin. semua penumpang diminta transit di sini,"
Penumpang : "pantai sungai ni dia panggil airport ker?"

Jones : "aku tak sabar mau kencing,"
Roland : "aku pakai pampers, kencing sudah diserap,"
Semelang : "aku pampers tak, plastik aku ikat dlm so terus kencing hhihi,"

Roland: " Ngee...lepas ni aku tuci ini pix kasi anak dan bini tengok,"
Elison : "tadi bilang suruh gamba mau kasi pondang,"
Stonton : "ya lah, bagus kasi saya saja pakai tidur malam ..ermmm..,"
Vyonnie :"mimpi basah..hihi,"


Stoton : "berasa cukup nyaman duduk di sini menghirup angin segar,"
Budak : "hihi tadi aku sudah pancak u kentut u cakap segar hihi,"

Roland : "eh, tadi sana aku nampak ikan besar,"
Morgan :"mana? mana? Jom pancing,"
Gilbert : "itu selipar aku u orng tengok, tercicir masa aku berak,"

No comments:

Post a Comment