Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

29 November, 2010

Pusat Gym Sokanjaya Betong dibuka


Caption: MENARIK...Mesin Trade Mill merupakan salah satu kemudahan yang terdapat di Pusat Kesihatan dan Gimnasium Sokanjaya Betong.

SRI AMAN, Sabtu (27 nov) – Pusat Kesihatan dan Gimnasium Sokanjaya Betong telah dibuka kepada ahli-ahli pusat yang telah berdaftar dengan pihak kelab Sokanjaya mulai sekarang.

Setiausaha Kelab Sokanjaya Jabatan Kerja Raya (JKR) Betong, Frauline Engkamat menerusi laman web facebooknya memberitahu Pusat Kesihatan dan Gimnasium Sokanjaya Betong ini berada di bawah pengurusan Encik Randi.

“Pusat Kesihatan dan Gimnasium Sokanjaya Betong telah dibuka secara percuma kepada semua ahli kelab Sokanjaya JKR Betong pada 8 November lalu hingga 14 November lepas.

“Bagaimanapun mulai 15 November lepas, Pusat Kesihatan dan Gimnasium Sokanjaya Betong ini hanya dibuka kepada ahli pusat yang telah mendaftar dengan pihak Sokanjaya,” menurut beliau.

Pusat Kesihatan dan Gimnasium Sokanjaya Betong katanya akan mengenakan bayaran bulanan sebanyak RM10 sebulan kepada para ahli pusat yang telah berdaftar dalam pusat berkenaan.

“Pendaftaran telah dibuka dan borang permohonan boleh didapati daripada pihak JUB. Justeru saya mengalakkan semua ahli sokanjaya untuk melaksanakan aktiviti senaman dan kesihatan di pusat berkenaan selepas ini,” menurut beliau.

Tamat.

No comments:

Post a Comment