Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

16 November, 2010

Part 3 - sekitar majlis dinner Poh ai Dauu dan pelancaran kelab powers

Tr Wilson (kanan): "Yb Masir, terimalah senjata rmh panjang kami berupa sumpit,"
YB Masir (kiri) : "sumpit? senapang M-16 tak de ker?"
YB Mong (tengah) : "ermm, mintak lah bom tangan,"
YB Dr James : "Hohoho mintak RPG la lagi best,"

YB Nyalau: "u org tengok ya, aku sumpit...Fuhhhhh!!,"
YB Mong: "Hahahah kena ticak!"
YB Dr James : "Hahaha kena lipas!"
Tr Wilson : "Eh tu monyet aku kena sumpit di burit,"

YB Mong: "sekarang saksikan kehebatan saya menyumpit,"
YB Dr James: "Kalo ko sumpit kena ticak 5 ekor, aku lantik ko jadi menteri penuh,"

YB Dr James : "Fuhhh!!!!"
YB Nyalau: "Wow steady dato sri, kena ekor ticak,"
YB Mong : "Rekod baru,"
YB Nyalau: "aku paling kuat pun sumpit dia burit,"

YB dr James :"sebelum menyumpit, kena pegang mcm ni,"
YB Mong :"ya dato sri, baru dapat sumpit ekor ticak,"
YB masir :"Dato sri, lepas ni kita sumpit kucing,"

No comments:

Post a Comment