Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

16 November, 2010

Part 1 - Sekitar Majlis Dinner Poh Ai Daau dan Pelancaran Kelab Powers

Dr James : "Mari salam! salam!"
Brother 1 : "tergoda I....,"
Brother 2 : "kalau saya amoi, saya tackle u,"

Pakcik 1 : "Dato Sri, i nak mintak tolong u...,"
Dr James ; "salam dulu, salam...dulu,"
Pakcik 2 : " benci lah..,"

Pakcik 1 :" Selamat datang Dato Sri,"
Dr James : "Selamat lah ni... hihi,"

Geoffery Baja: "Hihi hi dato sri, masih ingat saya tak?"
Dr James: " ehh mesti saya ingat sebab dulu u berak dlm 'tancut' hahaha,"
Pakcik : " Hahaha padan muka u, pakei skirt lepas ni,"

Dr James :" sapa lagi mau salam dengan saya?"
Pakcik 1 : "Saya! saya!,"
Makcik : "I juga,"
Budak : "Sapa tu? saya pun mau salam juga,"

No comments:

Post a Comment