Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

16 November, 2010

Candid candid 2 - sempena program agigah daging lembu di Kpg Muhibah 14 November lepas

Pakcik 1 "cepat cepat tangkap ekor dia!"
Budak : "aku sudah tangkap dia kepala,"
si capi : "geng aku suda u bunuh, sekarang aku pula?"
Pakcik 2: "jgn peduli cakap dia, pegang anu dia jugak!"

Bakal korban kedua iaitu capi putih menanduk seorang jejaka kacak
manakala seorang warga emas bertindak melarikan diri.

Komen budak baju putih:"Hahaha telur dia kena tanduk. Mati pucuk lah lepas ni,"
Capi putih: "bagilah aku makan rumput dulu sebelum sembelih!"
orang ramai : " No way!!!"
Budak :" Ko nak makan burger tak?"

Budak baju putih: "woi budak baju biru, tolong tarik la,"
Budak baju biru: "tak mau, tak kuasa i...,"
Baju merah :"Bapok mana ni?"

Budak 1 : "rakan -rakan, bila saya sebut tarik, semua tarik sama!"
Budak 2 :"yes boss,"
Budak 3 :"ada upah ke ni?

No comments:

Post a Comment