Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

27 May, 2010

PPD Betong anjur Majlis 3 Dalam 1


Caption: SELAMAT HARI GURU...Mahli (tengah) ketika memotong kek bersempena sambutan Majlis 3 Dalam 1 di PPD Betong kelmarin.

BETONG, Khamis (27 Mei) - Pejabat Pelajaran Daerah (PPD) Betong telah mengadakan Majlis 3 Dalam 1 iaitu Sambutan Hari guru, Majlis Hari Jadi dan Majlis Perpisahan / Selamat datang. Yang berlangsung di Dewan 5S, Pejabat Pelajaran Daerah Betong kelmarin.

Sambutan yang ringkas tetapi penuh bermakna itu telah disambut dengan meriah oleh kakitangan PPD Betong dengan beberapa pengisian aktiviti diselit dalam majlis berkenaan.

Antaranya ialah bacaan ikrar Hari Guru yang diketuai oleh Pegawai PPD Betong, Mahli Rosli, Koir Lagu Hari Guru, bacaan sajak, acara pemotong kek Hari Guru, penyampaian hadiah kepada kakitangan yang menyambut hari lahir dan juga kepada mereka yang bakal

Hajah Aiwan @ Noraini binti Haji Alli telah diberi penghormatan untuk menyampaikan sajak bertajuk Pesan Guru sebelum acara memotong kek dimulakan pada majlis berkenaan.

Majlis diteruskan dengan sambutan hari lahir untuk dua orang kakitangan PPD Betong sebelum Victor Grope yang bakal berpindah tugas ke ibupejabat Jabatan Pengangkutan Jalan Kuching diraikan pada majlis berkenaan.


Beliau merupakan seorang Pembantu Akauntan di Unit Penilaian dan Peperiksaan PPD Betong yang telah memulakan tugas di situ semenjak tahun 2006. Tempat beliau akan di ganti oleh Siti Aminah Samsuddin yang berpindah dari Jabatan Akauntan Negara Kuching.


PPD Betong juga turut meraikan dua orang pelajar Politeknik Kuching, Nurul Jannah binti Suffian dan Fazidatul Husna Wan Zainal Abidin yang akan menamatkan latihan industri di situ pada 11 Jun ini semenjak 11 Januari lepas.


Tamat.


No comments:

Post a Comment