Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

23 May, 2010

Final - candid Majlis Makan Malam Gawai Dayak SIDS Sri Aman

Patrick sedang menunjukkan posing istimewa untuk majalah wanita
Mark, Belia dan Sukan: "Ada orang jatuh dari pentas,"

Aweks 1 : "Mana? Mana?"

Aweks 2 : "Padan muka dia lah,"

Aweks 3 : "haha jatuh pentas nampak spender!"

Philip: "Walaupun umur aku sudah lebih 50 taun, aku masih sihat dan cergas,"
Makcik : "Yalah...jom kita cinta kasih."
Skandal?




Desmond: "Uncle aunty tak baik bergaduh..sekarang time happy,"

Makcik: "Ko nak aku cium ko ker?

Pakcik: "Ya...ko nak ker?"





Anggas jadi 'polis trafik'.






Aweksss: "Ermmmm,"
Salleh, Penerangan : "Hmmpfhh hmphhfff,"







Edwin, RTM: "Ok sekarang kita sedang ke udara untuk menyaksikan acara Tari Menari,"








Salleh, Penerangan: "Hohoho kepala saya sudah stim"
Sebastian, Perpaduan: "Wa pun heng juga gua cakap lu,"







Awekss: "Jangan la gambar bang...malu dong ah!"











YB Masir: "La la hey la la hey senang hati!"





YB Harden: "Ini lagu Gawai la,"





Desmond: "Makcik, ini lirik lagu kumpulan Green Day,"

Makcik: "Nyanyi jer lah dah orang bagi,"








Pemenang Miss World 2010 bergambar kenangan













,

No comments:

Post a Comment