Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

29 January, 2010

Majlis kesyukuran YB Wahab Aziz 30 Januari ini di Kupang, Saratok

SRI AMAN, Khamis (28 Jan) – FELCRA Berhad Kawasan Saratok akan menganjurkan Majlis Doa Selamat dan Kesyukuran bagi Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kalaka, Haji Abdul Wahad Aziz pada 30 Januari ini.

Majlis Doa Selamat dan Kesyukuran yang bakal bermula pada jam 10.30 pagi diadakan berhubung perlantikan Wahab sebagai Menteri Muda Perumahan dan Pembangunan Bandar yang berkuatkuasa pada 3 Disember tahun lepas.

“Majlis Doa Selamat dan Kesyukuran untuk beliau (Wahab) akan berlangsung di Kampung Kupang, Saratok pada tarikh dan masa yang telah dinyatakan.

“Justeru untuk menjayakan Majlis Doa Selamat dan Kesyukuran ini pihak kami telah mendapat kerjasama daripada pihak Pasukan Polis Diraja Malaysia (PDRM) yang bakal hadir sama pada majlis berkenaan,” menurut Kenyataan media dari Pejabat Penerangan Daerah Saratok.

Menerusi Majlis Doa Selamat dan Kesyukuran ini, pihak PDRM akan mengadakan pameran disamping menyampaikan ceramah tentang hal ehwal pencegahan jenayah terhadap penduduk pada hari tersebut.

“Haji Wahab Aziz yang juga merangkap Menteri Muda Pembangunan Luar Bandar akan mengadakan lawatan ke Pejabat FELCRA dekat sini sebelum berangkat ke Rumah Radin Apau, Kerupok, Sebetan untuk menghadiri Majlis Perasmian Pintu Gerbang di rumah panjang tersebut,” katanya.

Tamat....

No comments:

Post a Comment