Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

21 October, 2009

Inrun Motor tawar promosi Toyota 22 - 24 Okt

SRI AMAN, Rabu (21 Okt) – Orang ramai dijemput untuk berkunjung ke premis Inrun Motor Sendirian Berhad iaitu pengedar sah bagi kenderaan jenama Toyota bagi menyaksikan promosi istimewa kenderaan jenis Toyota Hilux bermula 22 hingga 24 Oktober ini (hari ini start).

Jurucakap syarikat terbabit berkata promosi ini yang juga dikenali sebagai Toyota Oktober Treats akan bermula dari jam 9 pagi hingga 5.30 petang menerusi tarikh yang dinyatakan di premis syarikat Inrun itu.

“Promosi ini menawarkan secara percuma Sports Bar dan Bedliner bernilai RM2,500 disamping rebat bayaran pendahuluan bernilai RM2,000 kepada mereka yang menempah Toyota Hilux pada promosi itu nanti.

“Malahan promosi istimewa juga akan disediakan untuk model kenderaan keluaran Toyota yang lain dengan kadar interest sebanyak 2.88 peratus disamping tawaran hadiah istimewa bagi kesemua model kenderaan berkenaan,” katanya.

Disamping itu pihak mereka katanya turut mengadakan cabutan bertuah kepada para pelanggan yang membuat tempahan terhadap mana-mana jenis kenderaan jenis Toyota dengan menawarkan LCD Televisyen sebagai hadiah istimewanya.

“Justeru orang ramai terutamanya mereka yang berminat untuk merebut peluang terbabit digalakkan untuk hadir pada promosi itu nanti menerusi tarikh yang telah dinyatakan,” katanya.

Orang ramai menerusi promosi itu juga akan berpeluang untuk menikmati hadiah pendaftaran percuma, sesi pandu uji kenderaan Toyota Hilux, cabutan tiket bertuah, hadiah istimewa bagi pendaftar dan jamuan ringan.

“Disamping itu pihak kami juga turut mengadakan Peraduan Mewarna Terbuka untuk Kanak-Kanak bawah 12 Tahun menerusi promosi ini nanti bermula jam 3 petang pada 22 dan 23 Oktober,” katanya sambil menambah bahawa peraduan mewarna pada 24 Oktober pula dijadualkan bermula pada jam 10 pagi.

Tamat...

No comments:

Post a Comment