Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

23 September, 2009

Harden kunjungi rumah ketua kaum ketika raya di sri aman

Caption: UNTUK ALBUM...Harden (lima kanan) bersama rombongan ketika mengadakan kunjungan ke rumah salah seorang penduduk di Kampung Muhibah bersempena dengan perayaan Hari Raya ini tadi.

SRI AMAN, Rabu (23 Sept) – Suasana sambutan perayaan Hari Raya Aidilfitri 2009 di bandar Sri Aman telah dimeriahkan lagi menerusi aktiviti kunjung-mengunjungi oleh Menteri Muda Kemajuan Tanah, Datuk Francis Harden Hollis dan rombongan pada 20 dan 21 September lalu.

Ketika berlangsungnya sambutan Hari Raya Aidilfitri ini, Harden bersama rombongan telah turun padang bermula jam 10 pagi untuk mengunjungi kediaman beberapa orang ketua kaum dan orang awam dalam bandar ini.

Antara kediaman ketua kaum dan orang awam yang beliau kunjungi ini adalah kediaman Penghulu Haji Abdul Samad Haji Abdul Rahim di Kampung Hulu Sri Aman, Ketua Kampung Haji Jolly Ramli, Rumah Haji Li bin Suhai, Rumah Haji Jijon bin Haji Mitai, Mazelan Ani dan Rumah Sharkawi Haji Morshidi di Kampung Muhibbah Sri Aman.

Hadir sama dalam rombongan itu adalah Pemanca Sii Toh peng, Penghulu Lee Siang Hua, Kapitan Kuek Aik Seng, Kaunselor Jimmy Chong dan Pegawai Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA) Sarawak Sri Aman, Vincent Roy Muda.


Tamat.


No comments:

Post a Comment