Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

30 September, 2009

Dinner wanita PRS di Dwn Suarah 3 Okt ini

SRI AMAN, Khamis (1 Okt) – Pergerakan Wanita Parti Rakyat Sarawak (PRS) akan mengadakan Majlis Makan Malam bertempat di Dewan Suarah Sri Aman pada 3 Oktober ini.

Menurut kenyataan yang dikeluarkan oleh Pejabat Setiausaha PRS Pusat, majlis makan malam itu nanti bertujuan untuk memperkukuhkan lagi hubungan di antara ahli parti Barisan Nasional (BN) berkenaan.

“Majlis makan malam itu nanti akan diserikan dengan pelbagai persembahan hiburan dan cabutan tiket bertuah yang menawarkan hadiah keperluan rumah yang menarik terhadap hadirin pada majlis terbabit.

“Sejumlah 90 buah meja makan malam akan disediakan pada malam itu. Justeru mereka yang berminat boleh menghubungi Lucy Kalong menerusi talian telefon 013-5778346 atau Gawai di talian 082-488331,” katanya.

Majlis Makan Malam Pergerakan Wanita PRS di Dewan Suarah Sri Aman ini nanti akan bermula pada jam 7 malam dengan tempahan bernilai RM250 untuk sebuah meja atau RM25 untuk satu tiket penyertaan majlis.

Presiden PRS merangkap Menteri Kemajuan Tanah, Dato Sri Dr James Jemut Masing bersama isteri akan hadir bagi merasmikan majlis makan malam di dewan terbabit pada tarikh yang dinyatakan.

“Majlis makan malam ini juga akan dihadiri oleh semua menteri, wakil rakyat, ahli majlis tertinggi, ahli pergerakan wanita dan exco pemuda daripada PRS itu sendiri.

“Maka diharap agar majlis makan malam ini nanti dapat mewujudkan hubungan kerjasama yang lebih kukuh dikalangan ahli parti pada masa akan datang,” menurut kenyataan tersebut.

Tamat.

No comments:

Post a Comment