Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

22 June, 2009

TopGear sri aman dapat sponsor


Caption: TERIMA KASIH...Awang (kiri) menerima barangan tajaan daripada Tiong (kanan) sambil disaksikan oleh ahli Kelab TopGear Motorsport Sri Aman semalam.

SRI AMAN, Isnin (22 Jun) – Kelab TopGear Motorsport Sri Aman telah mendapat tajaan berupa piala dan minyak pelincir daripada syarikat Chang Chung (Sri Aman) dan Doch Tower Tip (Kuching) menerusi sebuah majlis kecil yang berlangsung di sini semalam.

Piala dan minyak pelincir yang ditaja oleh kedua-dua syarikat berkenaan akan diguna khusus untuk penganjuran Program Karnival Autoshow bertempat di Padang Lama Kementerian Pembangunan Sosial dan Urbanisasi (KPSU) Sri Aman bermula 27 hingga 28 Jun ini.

Presiden Kelab TopGear Motorsport Sri Aman, Awang Zainuddin bin Awang Ahmad telah menerima barangan tajaan berupa piala dan minyak pelincir berkenaan daripada pemilik syarikat Chang Chung iaitu Tiong Yung Chung.

Awang ketika ditemui Utusan Sarawak merakamkan penghargaan mereka terhadap kedua-dua syarikat berkenaan kerana telah menaja piala serta minyak pelincir bagi kegunaan acara yang bakal berlangsung pada program itu nanti.

“Program Karnival Autoshow itu nanti juga secara tidak langsung memberi peluang kepada syarikat Chang Chung dan Doch Tower Tip untuk memperkenalkan syarikat dan perkhidmatan yang ditawarkan oleh premis mereka,” katanya.

Justeru beliau berharap agar penganjuran Program Karnival Autoshow bermula 27 hingga 28 Jun ini nanti dimeriahkan lagi dengan penglibatan orang ramai dalam pelbagai yang diadakan menerusi program itu kelak.

Terdahulu penganjuran Program Karnival Autoshow itu nanti bertujuan untuk menyambut Ulang Tahun Ke-3 Penubuhan Kelab TopGear Motorsport Sri Aman semenjak ianya ditubuhkan pada 11 Mei 2007 dahulu.

Untuk memeriahkan lagi suasana penganjuran program terbabit, Kelab TopGear Motorsport Sri Aman kata Awang telah pun merangka enam buah acara yang bakal diadakana pada program itu.

Enam buah acara terbabit adalah menurut beliau adalah ada pertunjukkan kapal terbang mainan kawalan jauh yang dikendalikan oleh Kelab Scarlorflayerz, pendaftaran kemasukan ke Akademi Binaan Malaysia, pameran Agensi Dadah Kebangsaan, Sukaneka Permotoran, Demo Air Brush, Tarian Shuffle dan Pameran Kelab Permotoran.

Tamat.


No comments:

Post a Comment