Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

17 June, 2009

Nur Khadijah boss baru PPWS kawasan Sri Aman


Caption: MUKA BARU...Khadijah (gambar) dilantik sebagai Pengerusi PPWS kawasan Sri Aman yang baru bagi penggal 2009 hingga 2012.

SRI AMAN, Rabu (17 Jun) – Nur Khadijah Abdullah telah dilantik sebagai Pengerusi Persekutuan Perkumpulan Wanita Sarawak (PPWS) untuk kawasan Sri Aman yang baru bagi sesi 2009 / 2012 .

Beliau telah dipilih sebagai Pengerusi PPWS kawasan Sri Aman yang baru menerusi Mesyuarat Agung Tahunan PPWS bertempat di bangunan operasi persekutuan berkenaan baru-baru ini.

Perlantikkan Khadijah ini sekaligus mengantikan tempat mantan pengerusinya iaitu Latifah Mentali menerusi mesyuarat yang turut dihadiri seramai 150 peserta dari 15 cawangan PPWS dalam kawasan daerah ini.

Sementara itu Rosalind Emeline Dundang pula telah dilantik sebagai Setiausaha Kehormat persekutuan terbabit manakala Roslind Anthony pula dilantik sebagai Bendahari bagi PPWS dalam kawasan daerah itu.

Ahli jawatankuasa PPWS kawasan Sri Aman ini pula dibarisi oleh Latifah binti Mantali, Halimah binti Majeni (Lingga), Rostia binti Ila (Saratok), Peggy Vera anak Johnathan dan Sapiah binti Abdul Rahman.

Dalam pada itu pertukaran jawatan Pengerusi PPWS Daerah Sri Aman juga turut berlaku dalam mesyuarat agung berkenaan apabila Saidah Saibi dilantik menjadi pengerusi yang baru untuk mengantikan mantan pengerusinya iaitu Hajah Faridah Saini.

Hadir sama dalam mesyuarat agung itu juga ialah Exco PPWS Sri Aman, Linda Lim dan juga Exco PPWS Limbang iaitu Daisy.

Mesyuarat Agung Tahunan PPWS pada hari itu telah dimeriahkan lagi dengan Majlis Makan Malam yang turut diserikan lagi dengan kehadiran Residen Bahagian Sri Aman, Abang Shamshuddin Abang Seruji.

Tamat.

No comments:

Post a Comment