Arkib News Utusan Sarawak Sri Aman

Blog ini merupakan arkib berita Utusan Sarawak cawangan Sri Aman. Mail kepada penulis ke ceritasriaman@gmail.com untuk siaran berita secara percuma. Thank u boss. Blog terbaru sekarang ialah www.newsriamannews.blogspot.com.

27 April, 2009

Isuzu D-Max Super Commonrail sempena roadshow sri aman 25 - 27 april




Caption:

1.MENARIK...Maxwell sedang memperagakan salah sebuah model kenderaan Isuzu D-Max Super Commonrail ketika berlangsung roadshow berkenaan di sini hari ini.

2.CANGGIH...Gear pemanduan Isuzu D-Max Super Commonrail jenis pacuan empat roda juga boleh diubah kepada sistem pacuan dua roda dengan adanya fungsi butang suis.

SRI AMAN, Sabtu (25 April) – Jika anda sering melakukan pekerjaan lasak yang membabitkan sektor perladangan dan binaan maka model kenderaan keluaran terbaru Isuzu iaitu D-Max Super Commonrail adalah pilihan yang tepat untuk anda.

Dengan menggunakan bahan api Diesel, D-Max Super Commonrail sudah semestinya memberikan kepuasan terhadap para pengguna yang sering menempuhi perjalanan di kawasan pedalaman disamping melakukan kerja perladangan dan binaan.

Justeru orang ramai khususnya penduduk dari sekitar bandar Sri Aman ini berpeluang untuk melihat tujuh jenis model kenderaan D-Max Super Commonrail (model pacuan empat roda dan pacuan belakang) menerusi pameran Isuzu D-Max On The Move yang berlangsung di hadapan premis Bank Simpanan Nasional (BSN) bermula hari ini hingga 27 April kelak.

“Menerusi pameran ini, orang ramai berpeluang untuk melihat tujuh jenis model D-Max Super Commonrail iaitu Double Cab 2.5L (liter) 4X2 MT (manual), 3.0L 4X2 AT (automatik), 3.0 L 4X4 MT, 3.0L 4X4 MT, 3.0 L 4X4 AT, 2.5L 4X2 MT Type S (edisi terhad) dan Single Cab 3.0 L 4X4 MT Solid White.

“Kesemua model D-Max Super Commonrail Double Cab ini dijual pada harga di antara RM78,.856.70 hingga RM101, 531.10 manakala model D-Max Super Commonrail Single Cab pula dijual pada harga RM73,399.73,” kata jurucakap syarikat Freeway Motor Company, Maxwell Lee Teck Koon ketika ditemui hari ini.

Kesemua model kenderaan D-Max Super Commonrail ini menurut beliau telah mendapat pengiktirafan 1st Overall Champion 2008 AAM Malaysia 4X4 Rally Championship, Asian Auto Bosch Fuel Efficiency Awards 2008 dan Dura-Miles Challenge (Bangkok – K.L – 1501 Kilometer) In One Full Tank.

“Kesemua model kenderaan ini boleh didapati dalam lima bentuk warna iaitu Angelic White Solid, Starry Black Mica, Eclipse Metallic, Mercury Silver Metallic dan Gamma Gray Metallic.

“Isuzu D-Max On The Move yang bermula dari jam 8 pagi hingga jam 6 petang ini membolehkan orang ramai menyaksikan demonstrasi produk, pandu uji, pemeriksaan percuma terhadap 36 tempat utama kenderaan peribadi mereka, jualan balik kereta terpakaio dan jamuan ringan,” kata Maxwell.

Selain itu orang ramai yang menempah model kenderaan Isuzu D-Max menerusi acara Isuzu D-Max On The Move ini juga berpeluang untuk menikmati diskaun bernilai RM500, faedah bernilai 1.99 peratus dan baucer minyak berjumlah RM500.

“Isuzu D-Max On The Move selepas ini akan berlangsung di hadapan BSN, Saratok (28 – 29 April), Jalan Bersatu, Sarikei (30 April – 2 Mei), Wisma Sanyan Carpark (3 – 9 Mei) dan Tapak Hangus, Mukah (10 – 12 Mei),” katanya.

Tamat.

No comments:

Post a Comment